معرفی چند کتاب برتر جهان

nر ادامه بیشتر در مورد کتاب‌های این لیست صحبت خواهیم کرد.

اینفوگرافیک بهترین کتاب های دنیا

نويسنده : محسن کامیاب
تاکنون ۳ نظر براي اين مطلب ثبت شده است .
ناشناس ۱۱ آذر ۹۸ | ۲۱:۵۹

سلام.

یه پیشنهاد عالی و فوق العاده براتون دارم!

می تونید از سایت https://urlme.ir/on/mohse استفاده کنید و لینکهاتون رو کوتاه و منتشر کنید.

هر کسی روی لینک کوتاه شده شما کلیک کنه، سایت به شما پول میده.

اگر هم زیرمجموعه جذب کنید ، پول بیشتری در میارید.

من ازش دارم استفاده میکنم و تا حالا درآمد خوبی داشتم.

سلام
بله تو این سایت حساب دارم
یه چند تا خوبی داره و اونم اینه که افراد از خود سایت لینک ها رو مشاهده می کنند و بازدید از لینک ها بیشتر میشه.
و بدیش هم اینه که برای بیشتر از 100 تا لینک باید پول پرداخت کرد.
پیشنهاد من:
اپیزو بدون هیچ محدودیتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فست بوک

فست فود روح فست بوک

تبليغات
کسب درآمد
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار
bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان
Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
تمامي حقوق براي فست بوک محفوظ است . طراحي قالب : نقل بلاگ