کتاب سرگذشت اب و اتش




این کتاب سه جلد داره.جلد اول

مهرگان(سرگذشت اب و اتش)

ابانگان (سرگذشت اب و اتش)

اذرگان(سرگذشت اب و اتش)

این کتاب من تنها جلد اول خوندم.جلد اول هم فعلا معرفی میکنم.

توی این کتاب مهرگان از سرگذشت عاشقانه شاهزاده پوریا پسر کی قباد  با دختری به نام دایاناست 

اتفاقات و مشکلات این دو عاشق موضوع اصلی کتاب.

نویسنده برای نوشتن کتاب با چند تاریخ نگار همکاری کرده.

اتفاقات کلی کتاب بر حسب تاریخ دوران ساسانیان است.

کتابی که در کنار عاشقی تاریخ مذهب زرتشتی به خوبی علاقه فرد جذب میکنه.جوری که من ساعت ها بیدار میموندم و میخوندم تا به اخر داستان برسم.چون کشش فوق‌العاده ای داشت.

این کتاب از نظر من گروه سنی نداره.

چون من خوندم خوشم اومد.به مادر بزرگمم پیشنهاد کردم خوشش اومد.تازه اون دو تا جلد دیگه رو هم خونده و من تازه شروع کردم:/

پس گروه سنی نداره.

نویسنده این کتاب بهار برادران 

راستی 

این کتاب به صورت چاپی فکر نکنم باشه.

باز از برنامه های دانلود کتاب میتونید بگیرید 

جلد اول رایگان 

جلد دوم 5000تومان 

جلد سوم10000تومان 

که خیلی مناسبه و ارزش خواندن داره:)

ایان به کام


نويسنده : ملینا ...
تاکنون ۱ نظر براي اين مطلب ثبت شده است .
آرمین میرعباسی ۳۱ خرداد ۹۸ | ۱۰:۰۸

باسلام وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز خبر خیلی خوبی دارم براتون ما تونستیم سیستمی طراحی کنیم که روزانه حداقل 400تا بازدیدکننده واقعی تا حدااکثر1500بازدید کننده در روز آمار بازدید کننده داشته باشید برای این سیستم زحمت بسیار زیادی کشیده شده است وبعد  از صحبت های که داشتیم تصمیم شد این سیستم رو اجرایی کنیم واستارت کار هم شروع شده شما با پرداخت ماهیانه فقط 45 هزارتومان میتونید از سیستم بازدید کننده واقعی استفاده کنید وتمامی این بازدید ها واقعی هستند جهت سوال میتوانید از شماره های زیر درتلگرام از ما سوال بپرسید:
09392820366  میرعباسی
09398859846
دوست عزیز این فرصت بزرگ را ازدست نده حداقل برای یبار امتحانش کن ومطمن باش جواب میگیری.

خیلی ممنون که به وبلاگ فست بوک سر زدید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فست بوک

فست فود روح فست بوک

تبليغات
کسب درآمد
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار
bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان
Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
تمامي حقوق براي فست بوک محفوظ است . طراحي قالب : نقل بلاگ