عقاید یک دلقک...آخرین کتابی که خوانده ام



وقتی وارد شهر بن شدم، هوا تاریک شده بود. هنگام ورود، خودم را مجبور کردم تن به اجرای تشریفاتی ندهم که طی پنج سال سفرهای متمادی انجام داده بودم: پایین و بالا رفتن از پله‌های سکوی ایستگاه راه‌آهن، به زمین گذاشتن ساک سفری، بیرون آوردن بلیت قطار از جیب پالتو، برداشتن ساک سفری، تحویل بلیت، خرید روزنامه عصر از کیوسک، خارج شدن از ایستگاه و صدا زدن یک تاکسی، پنج سال تمام تقریباً هر روز یا از جایی مسافرت کرده بودم و یا این‌که به جایی وارد شده بودم.


نویسنده : هاینریش بل

مترجم : محمد اسماعیل‌زاده

ناشر : نشرچشمه

نويسنده : محمدفاضل گل محمدی
تاکنون ۱ نظر براي اين مطلب ثبت شده است .
ناشناس ۲۳ ارديبهشت ۹۸ | ۰۶:۴۷

خیلی این کتاب عالیه من خوندمش

خیلی ممنون از نظرتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فست بوک

فست فود روح فست بوک

تبليغات
کسب درآمد
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار
bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان
Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
تمامي حقوق براي فست بوک محفوظ است . طراحي قالب : نقل بلاگ