کتاب پستچی





سلام:) 

اولین کتابی که تا اخر خوندم کتاب پستچی بود نویسنده این کتاب چیستا یثربی.

به این دلیل اولین کتاب گفتم که چند کتاب اخر به اتمام نرسیده رفتن کنار.

این کتاب یکم حس و حال عاشقانه داره و به گفته ای بر حسب واقعیته.

کتاب از اول قصه به گونه تلخ از عاشقی یه دختر جوون شروع میشه و به مشکلاتی بر میخوره.

به دید من این کتاب برای گروه سنی نو جوون ها خیلی مناسب تره.

یه رمان که شروع مناسبی برای خواندن.حداقل برای من اینطور بود.

این کتاب من توی برای های دانلود کتاب گرفتم و به صورت رایگان بود.-_-



اطلاعات دقیق تر 

اینجا 

D:




خلاصه که معرفی کتاب به قلم من با بقیه خیلی فرق داره:|معذرت

ایام به کام:)

نويسنده : ملینا ...
تاکنون ۲ نظر براي اين مطلب ثبت شده است .
سروش ۲۹ خرداد ۹۸ | ۱۳:۳۰

عالی بود

خیلی ممنون
فاطمه سادات داوری ۲۹ خرداد ۹۸ | ۱۳:۰۶

به نظرم کتاب خوبی است

:)نظر منم همینه گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
فست بوک

فست فود روح فست بوک

تبليغات
کسب درآمد
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار
bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان
Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
تمامي حقوق براي فست بوک محفوظ است . طراحي قالب : نقل بلاگ